Kan en ny website løfte salget?
De fleste virksomheder, der vælger at få en ny website, gør det fordi de synes designet er blevet for gammelt eller siden ikke er helt tidssvarende mere. De færreste får ny hjemmeside fordi de ønsker at opnå forretningsmæssige mål. Især når vi taler om B2B virksomheder. Det er ærgerligt for en hjemmeside kan i den […]
Sådan vælger du en erhvervsfotograf
Hvor ofte har du brug for en fotograf? Hvis du er et reklamebureau er det sikkert ret ofte, men hvis ikke så er det måske en gang om året eller måske endda mindre hyppigt. Så hvordan sikrer du, at du vælger den rigtige erhvervsfotograf? Der er masser af fotografer – bare prøv at lave en […]
Retargeting for små virksomheder
Retargeting er annoncering overfor personer, der allerede har besøgt din website. Du kender det sikkert godt – har du besøgt en shoppingside, så “forfølges” du efterfølgende af annoncer fra denne side rundt omkring på nettet. Det kan synes lidt irriterende – især hvis det ikke er sat rigtigt op – men det virker. Big time. […]
Virker TV-reklame stadig?
Hvis du som jeg ser en masse fjernsyn og specielt fodbold, så ved du at der vises forfærdelig mange tv-reklamer i pauserne. Det gælder især under Champions League kampene. Jeg ved ikke om de reklamer – især betting, øl og biler – virker, men det må man gå ud fra, når der fortsat reklameres. Men […]
8 almindelige fejl som fysioterapeuter laver online
De fleste fysioterapeuter har en website, men mange af dem laver en del fejl, som har indflydelse på deres konverteringer og dermed deres succes som forretning. Sørg for at du ikke også laver disse almindelige fejl.
Influencer Business Program
Jeg har fornylig deltaget i Influencer Business Program hos Brendon Burchard og det var vældig interessant. Det er et coaching program, hvor man lærer at oprette sin egen coaching-virksomhed ved hjælp af forskellige online marketing værktøjer. Programmet foregår på den måned, at man hver måned får adgang til ca. 2 timers video, hvor Brendon fortæller […]
5 nemme trin til flere leads
Forleden dag havde vi besøg af Jan P. Olsen fra JPO Marketing i vores Rotary afdeling, der fortalte om forskellige måder man kunne generere leads online på en nem og prisbillig måde. Denne artikel er en gennemgang af nogle af de punkter han kom ind på. Først og fremmest er det vigtigt at have forskellige […]
4 influencer marketing hemmeligheder iværksættere bør kende
Det handler ikke kun om kendtheds-faktor og antal følgere. Influencers tjener masser af penge på at have en stor følgerskare på de sociale medier og ved at kunne påvirke deres publikums købsadfærd. Det er forståeligt, at brands bliver ved med at kaste produkter og penge efter disse sociale medier stjerner – influencer marketing virker. De […]
6 digitale marketing trends der øger din brand synlighed i 2019
Digital markedsføring har ændret sig en hel del de sidste par år. Det betyder, at det der virkede sidste år, ikke nødvendigvis virker i år. Hvad der har fået dig til der, hvor du er, får dig måske ikke til der, hvor du gerne vil være, så du er nødt til hele tiden at følge […]